Thursday, March 19, 2009

K E B I M B A N G A N

Baru lepas baca blog aina...(sebelum g Annual Dinner MAK)
tetiba tersentuh sbb ada lirik lagu warkah

dh la aku baru diceraikan..(3 minggu dah kot)

tetibe jek touching

huhu...
sapa la agaknya bakal menggantikan kekosongan dalam hati aku ni?
(sedar diri umur semakin meningkat)
apakah aku perlu bersabar dan bersabar sehinggalah hati aku terbuka semula untuk terima kehadiran orang baru? (masalahnya...sampai bila??
KEBUNTUAN....

6 comments:

xmamatx said...

aku, boleh?

A.B.U said...

boleh....
sbg tandanye...
kamoo seharusnya menyediakan wang sbyk 10k
buat kenduri kt hotel yg grand
kete mustang sebijik
topup enset bnilai 10 juta hengget
itu je pmintaan i
leh?

Hananeechan said...

aku taknak jadi orang baru.
aku nak jadi orang lama.leh?
hahahahha

A.B.U said...

pernah ek ko jd org lama ak?
humm..
nih yg pelik nih...
(loh...tetibe jek)

eyena said...

hahaii keciannyee kat hang noo.. aku pon sedih sebab aku dilangkah bendulkan.. hahaha.. takpe org macho mcm hang ramai yg minat tu sanggup bg 200 juta hengget topup pon..hihihihi

A.B.U said...

haha...
ada2 je ko nih aina..