Monday, July 6, 2009

Pelik bin Ajaib


Ada sorang kawan Pak ABU ni..gitau Pak ABU pendapatnya pasal blog Pak ABU..dia cakap page Pak ABU tak berapa nampak..suruh tukar font..sbb tu nak tanya pembaca-pembaca sekalian la kan..korang yg lain ada masalah ke nak baca entry Pak ABU ni? Ataupun member Pak ABU tu yg bermasalah?

PAK ABU SEDANG MEMELIKKAN DIRI SENDIRI SEKARANG NI..HAISH...

5 comments:

Hananeechan said...

errr....kena pakai spek 3D kot bru nampak..:D

uchiha ct-k said...

laptop die zaman batu nyer kot...
hehe...

A.B.U said...

hana : mmg beliau pakai spek..tapi x pnh try la pulak spek beliau itu ada fungsi 3D or x..
umai : ak rasa bukan zaman batu la umai..zaman air kot

eyena said...

err aku nampak je.. gedabak punya tulisan boleh tak nampak lagi..ayaii..

A.B.U said...

tu r pasal..
ak rasa beliau tu jeles dgn ak kot..
huwahahaa..