Sunday, November 21, 2010

kembali berbelog


Alhamdulillah...

Setelah bersawang sekian lama tak menulis dalam belog ni, Pak ABU kini kembali. Tesis pun sudah siap. Cuma tinggal untuk dijilid je. Selagi tak dijilid, selagi tu la mode meroyan chuak membuak-buak. Apa2 hal pun, Pak ABU ucapkan Hepi Deepavali dan Selamat Idul Adha kepada semua belogger2 dan pembaca2 belog sekalian alam. Walaupun dah sangat2 lewat, tapi sekurang-kurangnya wish jugak la kan...Ok la..ada masa Pak ABU meraban lagi k.

Salam

2 comments:

Zuewairy said...

salam... jelesnya...
kiranya dh hbs sem ke??

A.B.U said...

salam...lom abis lg..sem depan ak ade lg der..