Tuesday, November 30, 2010

Yang ini pun aku tak suke! (amik dari kesah Malek)



Malek bengang dengan orang promote bisnes kat bahagian chat..
kesah aku lak lain sikit je dari beliau..
cube tengok kat gambar atas neh, letak nama insan terluka konon...
bila klik link tu:


maka keluarlah page bisnes shial nih...
tak ke BABI namanya tuh?

tak pasal-pasal ko kena maki dengan aku FOC kan?
dah sudah..tak payah jenguk blog aku lagi kalu stakat nak promote bisnes on9..
ingat aku terhegeh-hegeh sangat nak jadi kaya cara macam tu...
POOOODAAAAHHH!!!!

Sekian.

4 comments:

Malek Ku said...

hahahahahaha.... itulah insan terluka....terbaeklah hahaha

A.B.U said...

beliau terluka sbb sume org maki beliau...ahaks

iyapifie said...

haha,, yepyep , publisiti murahan :)

A.B.U said...

agak murah kan?haish