Thursday, January 27, 2011

Sakit Tuan

Tajuk entri nak kontroversi. Memang tak boleh blah la Pak ABU..

Anyway, assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Pedih dan menyeksakan. Itulah yang menimpa Pak ABU seharian (26 Januari 2011). Akibat nafsu sex makan secara mentekedarah, Pak ABU telah mengalami kemuntahan yg amat dahsyat sekali.

Nak dijadikan cerita, pada malam 25hb tu Pak ABU makan roti telur + yee mee tomyam kat sebuah kafe (memang mencekik!). Jujur nye, tomyam tu langsung tak sedap! Tapi telan jugak la kan.

Apabila bangun pagi (26hb) tu, Pak ABU rasa anak tekak tak selesa semacam ada makanan yang bertakung kat anak tekak.

Ya..ape lagi...terus Pak ABU menuju ke tandas dan memuntahkan diri. Perkara ni berulang banyak kali. Seharian jadi penat sebab ulang-alik ke tandas je.

Kebetulan malam ada roadshow bersama TNC HEPA. Tekak masih rasa loya. Perut memulas. Tapi Pak ABU tahan je siap boleh gelak2 dengan penyelia lain.

Bila dah habis taklimat, ada la jamuan sikit. Tapi Pak ABU melantak macam orang tak makan sebulan. Dan2 bila balik rumah, terus rasa nak muntah. Sekali lagi adegan kejar-mengejar ke tandas berlaku.

Sekarang, Pak ABU menulis pun dalam keadaan menahan muntah. Aduyai..apelah punca sebenarnye ye? Ada sesapa kawan2 blogger boleh bantu Pak ABU?

*Nota muntah: Ada orang memuntahkan soalan bodoh yg menunjukkan kebodohan diri sendiri sehingga menyebabkan orang lain nak termuntah - tak mencerminkan mahasiswa langsung.

Sekian dulu untuk waktu ni. Ada masa Pak ABU menconteng kat sini lagi. Papai ~


5 comments:

Memorabilia said...

berat da demo nie kena g hospital da nie...tp ayat bwh 2 ada mksud lain

anem** said...

hahaha. macam kenal je mahasiswa yang mana tu.

pak abu, pak abu keracunan makanan kot. pegi klinik ye. amik obat. pastu rehat sikit. insyaAllah ok. :)

A.B.U said...

yie: buat pe g sepital? sok lusa ok la ni..haha..tu ayat utk student2 yg bertanya soalan bodoh kt tnc hepa smalam...tny soalan pastu bile tnc jawab leh pulak borak..tu saje carik nahas namenye..

anem: haha..shhh..diam2 sudah..siyes ke keracunan makanan?siyes..lepas makan tomyam tu jd muntah2...adeh

Norfa said...

tahniah abg one..opsss.salah2..pak abu.. hahaha.. muntah kan segala2 nya.. esok lusa neutral balik.. muntah tuh melegakan..walaupon pahit...tul x? hahaa..

org tiap2 hari muntah..setiap kali gosok gigi muntah.. pahit yang amat.. hahaha..(tersalah cita).. haha

Anonymous said...

tahniah..tahniah..my wife and kids bakal menjadi kenyataan..hohoho~