Thursday, December 29, 2011

Perempuan Gila Seks = Suka Berleter?

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera pembaca-pembaca sekalian...

Tajuk agak kontroversi kan? Haha.. Saje je tu nak buat propa. Sebenarnya tajuk kat atas ni takde kena mengena pun dengan entry kali ni.

Ok2...Cuba buang perkataan "Gila Seks" tu. So dapatlah Perempuan = Suka Berleter? Betul ke perempuan suka berleter/membebel?

DIAMLAH GILA!!!! (Ok..ayat gila tu Pak ABU tambah sendiri)
Selalunya, perempuan sering dilabel sebagai seorang yang suka berleter/membebel. Lelaki yang akan pening kepala apabila berdepan dengan sikap perempuan sebegini.

Kita sebagai lelaki tahu tak kenapa perempuan membebel? Selalunya, perempuan membebel sebab tak puas hati dengan hasil kerja lelaki dan kebanyakannya adalah disebabkan sikap lelaki itu sendiri.

So, kalau perempuan membebel, kita yang lelaki ni perlu fikirkan apa sebenarnya yang tidak memuaskan hati mereka dan fikirkan juga apa cara supaya tak kena bebel. Itu semua terpulang kepada usaha lelaki macam mana nak mematikan leteran perempuan.

*Nota leter: Perempuan suka bebel sewaktu datang bulan aka haid aka period. So, kepada lelaki, janganlah cari pasal time mereka period. Ok? :)

No comments: